
Naším zvykem je připravovat každý program individuálně, na přání zákazníka
Agentura KEREA funguje jako organizační agentura, která se specializuje na organizaci a management konferencí, seminářů, odborných sympózií a společenských akcí.
Vznikla v roce 1998 s cílem poskytovat služby pro zahraniční partnery v oblasti incomingu. Od našich zahraničních partnerů jsme začali dostávat zakázky na realizaci incentivních programů a ti nás také postupně naučili realizovat firemní akce pro malé a postupně i větší skupiny. Praxi s organizací incentivních a studijních cest jsme získávali i během předešlé praxe z leteckých společností. Tam jsme se také naučili, co je kvalitní služba, profesionalita a naučili jsme se zajišťovat vše důsledně a zodpovědně.
Naší velkou výhodou je :
- s klienty se snažíme udržovat přátelskou a příjemnou atmosféru
- máme odpovědnost ke společnosti, pro kterou pracujeme a vytváříme zakázku
- snažíme se vidět témata a úkoly v širších souvislostech
- udržujeme kontakt s děním ve světě, což pozitivně ovlivňuje naší práci
- naším zvykem je připravovat každý program individuálně, na přání zákazníka……
K malým skupinám přistupujeme jako „k velké záležitosti“ a velké skupiny realizujeme do nejmenších detailů ...